Somewhere Between the Sacred Silence and Sleep - Πολλοί το διαβάζουν, λίγοι το σχολιάζουν

(... δηλ., "Κάπου ανάμεσα στην ιερή σιωπή και τον ύπνο" (στίχος από το τραγούδι "Toxicity" των System of a Down). Στο blog του Expaganus, επιτρέπονται τα σεντόνια (ο μπλογκ-νοικοκύρης είναι σεσημασμένος σεντονάς). ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ τα κακά λόγια, τα οποία θα λογοκρίνω με _ και * αν εμφανιστούν.

Τρίτη, Απριλίου 15, 2008

Η Ανάσταση έρχεται και φέτος...

***ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΑ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΔΙΑΓΡΑΦΩ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΠΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΧΩΡΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ ΕΔΩ. ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΙ *http://expaganus.wordpress.com*, ΣΤΟ ΠΟΣΤ "Η Ανάσταση έρχεται και φέτος..."

Κατάνυξη και λεβεντιά από τον αγαπημένο μου Νίκο Ξυλούρη, εξαιρετική τεχνική από τον θαυμάσιο Μανώλη Μητσιά. Καλό Πάσχα!

3 Comments:

  • At Κυριακή, Απριλίου 20, 2008, Blogger Suspect said…

    καλη Ανασταση

     
  • At Σάββατο, Μαΐου 10, 2008, Blogger SkyWatcher said…

    Φίλε μου τώρα σε ανακάλυψα και σου εύχομαι καλή δύναμη και καλή συνέχεια (και ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ - πάντοτε πρέπει να το λέμε). θα σε μελετήσω καλύτερα όταν έχω λίγο χρόνο και θα σε προσθέσω στα λινκ μου. Περιμενώ επίσκεψή στου στα λημέρια μου. Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.

    ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

     
  • At Τετάρτη, Μαΐου 21, 2008, Blogger expaganus said…

    Ευχαριστώ για τις ευχές σας φίλοι. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home