Somewhere Between the Sacred Silence and Sleep - Πολλοί το διαβάζουν, λίγοι το σχολιάζουν

(... δηλ., "Κάπου ανάμεσα στην ιερή σιωπή και τον ύπνο" (στίχος από το τραγούδι "Toxicity" των System of a Down). Στο blog του Expaganus, επιτρέπονται τα σεντόνια (ο μπλογκ-νοικοκύρης είναι σεσημασμένος σεντονάς). ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ τα κακά λόγια, τα οποία θα λογοκρίνω με _ και * αν εμφανιστούν.

Κυριακή, Ιουνίου 18, 2006

Το πρώτο μου ποστ!

***ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΑ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΔΙΑΓΡΑΦΩ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΠΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΧΩΡΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ ΕΔΩ. ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΙ *http://expaganus.wordpress.com*, ΣΤΟ ΠΟΣΤ "Το πρώτο μου ποστ!"

Επισκέπτη σε χαιρετώ.
Στη σελίδα αυτή θα γράφω πού και πού τα αγαπημένα μου σεντόνια. Πότε θα αρχίσω να το κάνω κανονικά; Δεν ξέρω... Για την ώρα βρίσκομαι ακόμα "κάπου ανάμεσα στην ιερή σιωπή και τον ύπνο". Ωραία κατάσταση!
Ο τίτλος του blog είναι στίχος από το αγαπημένο μου τραγούδι των System of a Down, "Toxicity".

2 Comments:

  • At Τρίτη, Ιουλίου 25, 2006, Blogger mickey said…

    Μια και είναι το πρώτο σου post, να σου κάνω και το πρώτο σχόλιο σε αυτό ;)

    Εύχομαι καλή αρχή και καλή συνέχεια!

    Μιχάλης

     
  • At Τρίτη, Ιουλίου 25, 2006, Blogger expaganus said…

    Ευχαριστώ! (Θεέ μου, τι σύντομος που είμαι! Μοιάζει απίστευτο!)

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home